Najčastejšie otázky

Pred cestou

Rezervácia a storno lístka

  • Akým spôsobom je možné si zaistiť lístok?

    Cestovný lístok je možné si zaistiť:

    - online 
    na predajných miestach a u províznych predajcov 
    cez mobilnú aplikáciu 
    - telefonicky – medzinárodné lístky +421 2 2050 2020

  • Ako stornovať cestovný lístok?

    Každý cestovný lístok má špecifické stornovacie podmienky, ktoré nájdete na vašom konkrétnom lístku. Ak si neviete dať rady, kontaktujte nás na telefóne alebo predajnom mieste.

  • Musím mať lístok vytlačený?

    Nie, stačí vedieť číslo cestovného lístka.

  • Je možné vytvoriť rezerváciu a potom lístok zaplatiť v autobuse?

    Nie je to možné. Každá rezervácia má dobu splatnosti, dokedy je potrebné uhradiť rezerváciu. Po vypršaní doby splatnosti rezervácia prepadne. Spôsoby platby nájdete na našich stránkach v sekcii Naše lístky.

  • Je možné vytvoriť rezerváciu a potom lístok zaplatiť vo vlaku?

    Nie je to možné. Každá rezervácia má dobu splatnosti, dokedy je potrebné uhradiť rezerváciu. Po vypršaní doby splatnosti rezervácia prepadne. Spôsoby platby nájdete na tejto stránke.

  • Môžem si kúpiť lístok bez predošlej rezervácie až v autobuse?

    Áno, ale len pokiaľ je voľné miesto v autobuse.

  • Môžem si kúpiť lístok bez predošlej rezervácie až vo vlaku?

    Áno, a to aj keď je vlak úplne obsadený. V takom prípade je možné cestovať „na státie“. A je treba počítať s prirážkou.

  • Jak si změním údaje na Kreditové jízdence?

    Po vašem přihlášení na Kreditovou jízdenku v sekci „Nastavení“ si můžete sami měnit telefonní číslo, výchozí tarif, heslo, volby pro zasílání e-mailů nebo možnost zabezpečení pomocí SMS.

    Změna jména, příjmení a e-mailové adresy je z bezpečnostních důvodů možná pouze na prodejních místech po předložení dokladu totožnosti. Při změně jména či příjmení je potřeba předložit doklad s původním jménem či příjmením (v případě svatby ideálně oddací list).

    Údaje na Kreditové jízdence není možné měnit telefonicky prostřednictvím infolinky.

  • Je možné v autobusoch a vlakoch platiť platobnou kartou?

    Nie, bohužiaľ to nie je možné.

  • Je možné cestovať na lístok v iný deň/čas?

    Bohužiaľ, nie je to možné. Lístok je kúpený na určitý deň a čas, a preto ho nie možné využiť inokedy.

  • Ako nájdem svoje nástupné miesto?

    Svoje konkrétne nástupné miesto nájdete na našich webových stránkach v sekcii Nástupné miesta.

  • Ako spoznám, či je sedadlo v/proti smeru jazdy vlaku?

    Na ľavej strane v poradí vozňov je úplne navrchu vidieť lokomotívu. Týmto smerom ide vlak.

  • Chceme cestovať v skupine, je to možné?

    Áno, vo vlakoch a autobusoch RegioJet je možné cestovať aj ako skupina. Je možné vybrať si z niekoľkých možností:

      • skupiny vo vlakoch: e-mail: prodej@regiojet.cz Viac informácií nájdete na stránke Skupiny vo vlakoch.
      • skupiny v autobusoch:
        1. prenájom autobusov v ČR, SR aj do zahraničia: e-mail: prenajom@regiojet.sk, tel. +420 539 000 330. Viac informácií nájdete na stránke Prenájom autobusov.
        2. cestovné lístky pre skupiny na pravidelných medzinárodných linkách: e-mail: info@regiojet.cz, infolinka: +420 841 101 101
          Lenka Hašková – centrála BRNO, tel. +420 539 000 452
          Jitka Rusňáková – centrála BRNO, tel. +420 539 000 450
        3. cestovné lístky pre skupiny na pravidelných vútroštátnych linkách v rámci ČR: e-mail: info@regiojet.cz, tel.  +420 539 000 330

Cestovanie detí

  • Od koľkých rokov môže cestovať dieťa bez sprievodu v autobuse/vlaku?

    Vnútroštátne linky: deti môžu cestovať bez sprievodu od 6 rokov

    Medzinárodné linky:

    deti od 10 do 17 rokov vrátane môžu cestovať sami bez sprievodu dospelej osoby (osoba, ktorá dosiahla 18 rokov), ale sú POVINNÉ pred nástupom do autobusu/vlaku predložiť formulár plnej moci, ktorý vyplnili ich rodičia či zákonní zástupcovia

    samostatne cestujúce dieťa vo veku 10 – 14 rokov vrátane musí mať plnú moc a musí využiť dospelú tarifu

    samostatne cestujúce dieťa vo veku 15 – 17 rokov vrátane musí mať plnú moc a môže využiť zľavu na tarifu do 26 rokov či ISIC

  • Na čo slúži plná moc?

    Plnou mocou musí byť vybavené samostatne cestujúce dieťa vo veku 10 – 17 rokov na medzinárodnej linke. Posádka preberá za dieťa zodpovednosť, preto je nutné, aby mala na prepravu súhlas rodičov a k dispozícii ich kontaktné údaje.

    V prípade, že sprevádzajúca osoba dieťaťa nie je rodič či zákonný zástupca, odporúčame dieťa vybaviť plnou mocou.

    Formulár plnej moci nájdete na našich webových stránkach tu

  • Je možné použiť autosedačku?

    Použitie autosedačky v autobuse je možné, no všetky autobusy sú vybavené dvojbodovými bezpečnostnými pásmi a je možné, že niektoré typy autosedačiek nepôjdu stopercentne upevniť. V našich autobusových spojoch nemáme k dispozícii autosedačky na zapožičanie, je preto nutné v prípade potreby použiť vlastné.

    Použitie autosedačky vo vlaku nie je možné. Vlaky nie sú vybavené bezpečnostnými pásmi, a preto nie je možné autosedačku správne upevniť.

Cestovné doklady

  • S akými dokladmi môžete cestovať do zahraničia?

    Sú to len: ID (občiansky preukaz), cestovný pas, potvrdenie o identite oficiálne vystavené ambasádou (v prípade, že klient stratí doklady alebo je okradnutý).

Preprava zvierat a batožiny

  • Je možné prepravovať zvieratá?

    Na autobusových vnútroštátnych linkách je možné prepravovať drobné zvieratá a malé plemená psov, musia však byť v prepravnom boxe či taške s nepriepustným dnom.

    Na autobusových medzinárodných linkách nie je možné prepravovať zvieratá, výnimkou sú vodiaci psi a linka Bratislava-Viedeň.

    Na vlakových linkách je možné prepravovať drobné zvieratá a malé plemená psov, musia však byť v prepravnom boxe či taške s nepriepustným dnom. Zviera musí počas celej cesty zostať v prepravke. Zvieratá nie je možné prepravovať v spacích vozňoch.

  • Je možné prepravovať bicykle?

    Áno, je to možné v našich autobusoch. Bicykel je prepravený iba ak je zložený a zabalený tak, aby nepoškodil inú batožinu v batožinovom priestore. Preprava bicyklov je garantovaná len ak ju má klient vopred zakúpenú cez rezervačný systém. Inak je preprava bicyklov zaistená len v prípade voľnej kapacity batožinového priestoru,

    Ďalšie informácie a podrobnosti získate na stránke.

    Vo vlakoch je preprava bicyklov možná len vo vozňoch typu Low cost - bez servisu. Kapacita je obmedzená na 3 bicykle v jednom vozni. Preto je nutná predchádzajúca rezervácia miesta prostrednictvom doplnkových služieb počas rezervácie vášho lístka. Túto možnosť vám systém automaticky ponúkne po výbere sedačky v tarife Low cost. 

  • Ako cestovať vlakom s detským kočiarom?

    Kočiare musia byť skladateľné a umiestňujú sa vždy v prednej alebo zadnej časti súpravy.

Prenájom autobusov

  • Chcem si prenajať žltý autobus na zájazd/firemnú akciu/školský výlet/súkromnú akciu. Poradíte mi, ako na to?

    Odporúčame najskôr vyplniť Formulár nezáväznej rezervácie žltého autobusu. Nájdete ho na našich www stránkach spolu s informáciami o prenajímaných autobusoch, ich vybavení a ponúkanom servise. Následne vás bude kontaktovať jeden zo špecialistov na prenájmy autobusov a dorieši s vami konkrétne podmienky presne na mieru pre vás.

    Ak sa potrebujete poradiť alebo zistiť viac informácií, kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu prenajom@regiojet.sk alebo telefonicky na čísle +420 539 000 330.

Na ceste

Meškanie a servis na palube

  • Bude na mňa autobus/vlak čakať pokiaľ budem mať meškanie?

    Bohužiaľ, to nie je možné. Autobusy i vlaky musia dodržiavať cestovný poriadok. Prosíme cestujúcich, aby prichádzali na odbavenie včas.

  • Zmeškal som vlak/vlak mi ušiel „pred nosom“, vrátite mi peniaze za lístok?

    Ku všetkým spojom je nutné dostaviť sa včas. V prípade, že spoj nestihnete, lístok prepadne bez nároku na vrátenie cestovného.

  • Aké sú poskytované služby a vybavenosť autobusov?

    Samozrejmosťou sú bezpečnostné pásy, klimatizácia a WC. Ďalšie poskytované služby nájdete tu. Naše autobusy sú prísne nefajčiarske.

  • Aká je dostupnosť pripojenia k Wi-Fi sieti?

    Bezdrátové internetové pripojenie je možné po prihlásení sa do siete Regiojet - zluty a je dostupné len na vnútroštátnych linkách v ČR, SR a na trase Bratislava – Viedeň.

Po ceste

Daňový doklad

  • Ako získam k lístku daňový doklad?

    Daňový doklad si je možné vytlačiť po prihlásení vášho čísla Elektronického, Otvoreného či Kreditového lístka v Zozname rezervácií v detaile konkrétneho lístka. Pri kúpení lístka na predajnom mieste, obdržíte daňový doklad spolu s lístkom.

Straty a nálezy

  • Čo robiť v prípade straty vecí v autobuse?

    Kontaktujte nás na e-maile: straty.autobusy@regiojet.sk alebo straty.vlaky@regiojet.sk. Prípadne telefonicky na tel. NON-STOP linke +421 2 2050 2020.

Podnety a reklamácie

  • Kde môžete podať podnet alebo sťažnosť?

    Môžete nás kontaktovať telefonicky na čísle +421 2 2050 2020, e-mailom na adresu riaditel@regiojet.sk, či prostredníctvom formulára.