Košík
Košík je prázdny

Najčastejšie otázky

Pred cestou

  • Ako si kúpim lístok na vlak alebo autobus RegioJet?

  • Potrebujem stornovať svoj lístok. Ako na to?

  • Musím mať lístok vytlačený?

  • Je možné urobiť rezerváciu a potom zaplatiť lístok vo vlaku či v autobuse?

  • Môžem si kúpiť lístok bez predošlej rezervácie až v autobuse?

  • Môžem si kúpiť lístok bez predošlej rezervácie až vo vlaku?

  • Ako si zmením údaje na Kreditovom lístku?

  • Môžem v autobusoch a vo vlakoch platiť platobnou kartou?

  • Ako nájdem zastávku, na ktorej mám nastúpiť?

  • Ako spoznám, či je sedadlo v/proti smere jazdy vlaku?

  • Chceme cestovať v skupine, je to možné?

  • Od koľkých rokov môže dieťa cestovať v autobuse či vlaku bez sprievodu?

  • Na čo slúži plná moc?

  • Je možné použiť autosedačku?

  • Ako môžem prepraviť zviera vo vlakoch RegioJetu?

  • Ako môžem prepraviť zviera v autobusoch RegioJetu?

  • Ako môžem prepraviť svoj bicykel vo vlaku a v autobuse?

  • Ako cestovať vlakom s detským kočíkom?

  • S akými dokladmi môžete cestovať do zahraničia?

  • Chceme si prenajať žltý autobus na zájazd/firemnú akciu/školský výlet/súkromnú akciu. Poradíte mi, ako na to?

Na ceste

  • Bude na mňa autobus či vlak čakať, ak budem mať meškanie?

  • Zmeškal som vlak/vlak mi ušiel „pred nosom“, vrátite mi peniaze za lístok?

  • Aké sú poskytované služby a vybavenosť autobusov?

  • Aká je dostupnosť pripojenia k Wi-Fi sieti?

  • Môj autobus/vlak mal meškanie, budem mať nárok na vrátenie cestovného (kompenzáciu)?

  • Musím o kompenzáciu žiadať, alebo mi je kompenzovaná suma vrátená automaticky?

  • Kde si môžem vyzdvihnúť vykompenzovanú sumu v hotovosti?

Po ceste

  • Ako získam k lístku daňový doklad?

  • Na čo slúži elektronický dotazník, ktorý obdržíte po absolvovaní vašej cesty?

  • Kde môžete podať podnet alebo sťažnosť?