Záruka odletu je doplnková služba k lístkom na autobusy a vlaky RegioJetu. Uvažujte o nej vo chvíli, keď cestujete žltými linkami na niektoré z európskych letísk. Zaručí vám vrátenie nákladov za prepadnutú letenku v prípade zmeškaného spoja. Priplatiť si iba 4 € za osobu sa vám oplatí. Veď prepradnutá letenka stojí oveľa viac.
Službu si objednáte pohodlne online pri rezervácii lístka, stačí zakliknúť políčko checkboxu. Ak preferujete kúpu lístka na predajnom mieste, zahrňte ju do objednávky. Rozhodnúť sa pre ňu môžete až do 24 hodín pred odchodom autobusového či vlakového spoja. Nie je problém si ju doobjednať aj spätne k už zakúpenému lístku.
Naším cieľom je dopraviť vás k odletu včas. Urobíme pre to maximum, vrátane zabezpečenia náhradnej dopravy. Ak aj napriek tomu váš let nestihnete, vrátime vám celú sumu za prepadnutú letenku vrátane letiskových poplatkov. Keď si letenku prerezervujete, dostanete preplatený rozdiel medzi pôvodnou a novou cenou letenky.
Ihneď nás kontaktujte pri akýchkoľvek pochybách a s akoukoľvek otázkou. Ak sedíte v autobuse či vlaku, bude sa vám venovať stevard/ka. Vo chvíli, keď spoj RegioJetu neprišiel na miesto odchodu a vy sa nachádzate na zastávke, volajte číslo +421 220 502 020. Okamžite začneme situáciu riešiť. Veríme, že spolu to zvládneme.
Na všetky významné medzinárodné letiská vás privezieme pohodlne, bezpečne a s nadštandardným servisom.
* Vašu odchodovú destináciu si prenastavte v políčku „Odchod z“.
Službu Záruka odletu garantujeme len pri dodržaní minimálnej časovej rezervy. Pri zostavovaní časového harmonogramu vašej cesty myslite preto na dostatočne dlhý čas medzi príchodom spoja RegioJetu podľa cestovného poriadku a časom odletu lietadla *). V prípade, že nebude táto podmienka splnená, nie je možné Záruku uplatniť.
min. 2,5 hodiny |
lety do krajín Schengenského priestoru |
min. 3,5 hodiny |
lety mimo Schengenského priestoru |
*) Čas príchodu spoja RegioJetu nájdete v cestovnom poriadku, čas odletu máte uvedený na letenke.
Od leteckej spoločnosti si prosím vyžiadajte potvrdenie o zmeškanom odlete. V písomnej forme musí byť uvedená pečiatka leteckej spoločnosti. V elektronickej podobe (e-mail) by mal byť podpis leteckej spoločnosti. Dokumenty doložte RegioJetu do 30 dní od zmeškaného odletu.
Táto doplnková služba je nestornovateľná, z tohto dôvodu sa poplatok za ňu cestujúcemu nevracia.
V prípade, že cestujete do destinácie, ktorá nie je letiskom. V tomto prípade sa vám služba v predajnom systéme neponúkne.
Ak máte lístok s prestupom v akejkoľvek kombinácii vlaku a autobusu RegioJet, prípadne partnerského dopravcu, služba je dostupná a odporúčame ju. Vaša celá cesta musí byť na jednom lístku. Záruka sa vzťahuje len k lístku, na ktorý je zakúpená.
Záruka odletu sa vzťahuje na všetky spoje prevádzkované dopravcami STUDENT AGENCY k.s., RegioJet a.s. a ďalšími partnerskými dopravcami (napríklad DeutscheBahn, SAD Prešov a podobne).
Napíšte nám e-mail alebo zavolajte na telefónne číslo +421 220 502 020. Na zákazníckom oddelení sme tu pre vás.