Standard – cestovanie s komfortom za nízku cenu

Ponúkame

  • Polohovateľné kožené alebo plyšové sedadlá s podhlavníkmi
  • Kupé pre 6 osôb
  • Detské kupé, vozne ASTRA
  • Zadarmo WIFI

Zadarmo pre vás

Pri nástupe*

V priebehu jazdy*

  • talianska káva illy (espresso, latté macchiato, lungo, cappuccino)

Z vozíka*

  • 100% jablčný mušt
  • americká káva
  • čaj z čerstvej mäty

Na stanici

 Služby na palube

  • Zmena alebo storno lístka 15 min. pred odchodom zadarmo.
  • Asistencia pri nástupe do vlaku, na požiadanie vyhľadanie sedadla a pomoc pri uložení batožiny do určeného priestoru, poskytovanie informácií.
  • Obsluha na miesto – zadarmo denná tlač, časopisy a vybrané nápoje. Občerstvenie z palubného menu** (okrem tarify Low cost).
  • Pomoc cestujúcim s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie. Cestujúci s lístkom v tarife ZŤP môžu pre uľahčenie nástupu a výstupu využiť mobilnú plošinu.
  • Verejná sieť „Regiojet - zluty“ a Zábavný portál, na ktorom môžete sledovať filmy a spravodajstvo, počúvať hudbu, čítať knihy a hrať hry.

Aktuálne antiCOVID opatrenie: Chránite svoje zdravie spolu s nami
Na palubách vlakových a autobusových spojov RegioJet platí povinnosť nosenia ochrany úst a nosa. Aj napriek tomuto nariadenému hygienickému opatreniu sa vám snažíme cestovanie čo najviac spríjemniť. Servis samozrejme poskytujeme v plnom rozsahu. Pri konzumácii jedla a nápojov je možné rúško odložiť. Opatrenie je platné od 1. septembra 2020, podľa nariadenia Ministerstva zdravotníctva ČR.

Vo vlakoch RegioJet chceme našim klientom čo najviac spríjemniť cestu, preto dbáme na kvalitné občerstvenie za dostupnú cenu. Obľúbené sú obložené croissanty, no na svoje si prídu aj milovníci sushi. Ak máte práve chuť na niečo sladké, iste si vyberiete z ponuky dezertov alebo snack baru (okrem tarifu Low cost).

O vašu spokojnosť pri cestách po žltých linkách sa postarajú naše stevardky a stevardi. Obsluha v tarife Standard prebieha najprv z vozíka, a to po odchode z Prahy a Brna (iba ranný spoj 1042 v smere na Prahu). Objednávka kávy illy, ktorú klientom ponúkame zadarmo, a ďalšieho občerstvenia z palubného menu, nasleduje väčšinou 40 – 60 minút po servise z vozíka. Naši stevardi prednostne začínajú s objednávkami občerstvenia vo vozňoch vyšších taríf (Business a Relax).

*1 stevard/ka môže mať na starosti viac vozňov.
Cestujúci berie na vedomie, že prípadné poskytnutie inzerovaných nadštandardných služieb, najmä teplých a studených nápojov, občerstvenia, pripojenia k Wi-Fi, pripojenia k zábavnému portálu, dennej tlače, asistencie stewarda/ky a ďalších marketingových bonusov, je úplne v kompetencii dopravcu a cestujúcemu uzavretím prepravnej zmluvy nevzniká nárok na ich poskytnutie. V prípade nedostatočného časového priestoru pre obsluhu alebo pri vzniku nepriaznivých okolností, nie je tento servis ponúkaný. Okrem linky R8 Brno-Bohumín nevzniká nárok na vyššie uvedené služby cestujúcim využívajúcim spoje integrovaného dopravného systému Moravskoslezského kraja ODIS podľa tarifu ODIS v spojoch kategórie RJ.

**Nákup občerstvenia môžete uhradiť v hotovosti v českých korunách alebo eurách (na medzinárodných vlakových linkách).